STUDIO Kyrkan

Upptäck Studiokyrkan, din ultimata destination för att hyra fotostudio i Stockholm. Vår unika studio är belägen på en centralt belägen plats på Södermalm och erbjuder en inspirerande miljö för kreativa visionärer.

Kyrkan, en fotstudio med valvtak och Cyclorama.
Storlek: 90kvm 14x7m
Takhöjd: 4.5m
Djup: 13m
Bredd: 4.8m

PRISLISTA

Heldag  14 timmar

3 000 SEK

Halvdag 5h

2000 SEK

50% rabatt

Event, dagtid – 15 000 SEK
Övertid – 1000 SEK/h
Städavgift – 1050 SEK
Budpassning – 550 SEK
Studio runner – 5000 SEK/dag
Catering – Förfrågan

Rabattmöjligheter hos Studiokyrkan för Längre Produktioner och Helgdagar

Vi på Studiokyrkan förstår vikten av flexibilitet i dina fotoproduktioner, oavsett om de sträcker sig över längre perioder eller infaller under helgdagar. För att göra hyresprocessen så smidig som möjligt har vi infört en superenkel, klassisk rabattstruktur ta 3 betala för 2 som automatiskt tillämpar förmånliga rabatter för långtidshyror.

Varför Dra Nytta av Vår Rabattstruktur?

Längre Produktioner: För längre projekt erbjuder Studiokyrkan generösa rabatter som automatiskt aktiveras när du väljer att hyra studion över flera dagar.

Helgdagar: Vi vet att arbetet inte alltid stannar på vardagar. Vid bokningar under helgdagar kan du också dra fördel av vår speciella helg-rabatt som innebär att du hyr tre dagar från fredag till söndag oh får 50% rabatt på ordinarie pris.

Så Fungerar Det:

Automatisk Tillämpning: När du hyr fler än två dagar får du var tredje dag gratis, rabattstegen appliceras vi automatiskt när du bokar längre perioder, vilket sparar både tid och pengar.

Kontakta Oss: Har du specifika behov eller vill diskutera anpassade rabatter för din produktion? Kontakta oss, så hittar vi en lösning som passar er.

Alla priser är i SEK exklusive moms á 25%

FORM

()

Hyr utrustning genom oss!

Fotoutrustning Till Ditt Förfogande! Har ni gjort en bokningsförfrågan hos oss? Varför inte komplettera med att hyra utrustning genom oss! Genom vårt samarbete med pålitliga uthyrningspartners får du tillgång till högkvalitativ utrustning från ledande tillverkare. Vår expertis garanterar de bästa råden för dina behov. Varför Välja Vår Fotoutrustning Topkvalitet: Utrustning från pålitliga partners och ledande tillverkare. Underhåll: Noggrant underhållen för kontinuerlig produktion. Specialbeställningar: Saknar du något? Berätta, och vi anstränger oss för att tillgodose dina specifika behov. Optimera din fotostudio-hyra med hyra av fotoutrustning. Kontakta oss för mer information eller för att säkerställa tillgång till det du behöver! Fyll i formuläret nedan så kan vi hjälpa er med ett skräddarsytt förslag för att uppnå er önskade ljusbild.

([Kamerastill])

Sett och grejer

Vi har pappersfonder i olika färger, dom kostar 150:- per meter, grym extragrej om ni vill använda för att få olika färger på bakgrunden.
      Vi har en svart soffa på och ett industribord på hjul ifall ni vill ställa upp en soffa.
      Vi har en “the frame” 60 tum inne i studion som också går att använda.
      Vi har en hel del extra ljus och ljusformare till profoto.
      Vi har 4 st stolar.
      Vi har en helkroppsspegel.
      Vi har ett bord som kan användas för MUA eller DIT.
      Vi har 5st grenuttag och ett gäng uttag runt om i studion.
      Vi har ett trefasuttag á 45 ampere ifall ni behöver starkström.
      Vi har ett keybaord.
      Vi har ramar med plexi om ni vill göra ett osynligt golv och plåta underifrån.
      Vi har Amanda, en skyltdocka om ni vill göra pre-light och testa era ljusriggar.
      Vi har 2st C-stands.

Hur funkar det/ FAQ

Först tar du dig till innangården på Åsögatan 117, ni får ett kontaktnummer av oss som ni kan ringa ifall ni kommer när grinden är stängd på kvällar och helger. När ni kommit in på gården finns det en porttelefon, där ringer ni på studiokyrkan så vi kan öppna porten. Sedan hämtar ni nycklarna i en nyckelbox på vårt kontor, om ni behöver hjälp med att hitta rätt eller låsa upp studion finns vi till hands över telefon. När ni kommer in i studion är det viktigt att ni tar en bild på den så att ni har en bra referens till hur den borde se ut när ni lämnar den. Är de så att ni behöver hjälp att hitta något i studion så har vi kameror installerade så att vi kan guida er över telefon inne i studion.
      När ni är klara med er produktion städar ni studion så ni kan lämna den i samma skick som när ni kom, utan svarta märken i den vita delen av studion och med c-stands o.s.v. där ni hämtat dom. Städsaker finns bakom fondväggen, vi borstar, moppar och om det är märken i den vita delen av studion så moppar man tills dom är borta, annars. tillkommer en avgift för att måla över eventuella fläckar. När ni låst studion igen så
      Nycklarna lämnar ni i samma box som ni hämtade dom i.

Vad hände med ljuset?

Våra taklampor är dimbara, när man stänger av och sätter på dom så är ljuset jättesvagt. Men! Till vänster precis när man kommit in i studion finns ett litet vitt elskåp, i det skåpet finns en dimmer, där kan ni höja ljusstryrkan och vitbalansen i taket.

Jätteviktigt att veta

Våra brandlarm är super-känsliga så om ni vill använda rökmaskin på er produktion behöver vi veta det i god tid så vi kan stänga av våra brandlarm tillfälligt.