Kollektivet

Kollektivet Kyrkan

Klippning offline & online

På Studio kyrkan har vi 3 stycken klippare för både on och offline klippning. Vi har arbetat med en stor variation av projekt, allt ifrån TV reklam till Anis Don Deminas youtube kanal. Se några av våra jobb nedan.

Tidigare kunder för klippning. Lilljewalchs, Aller media, Anis Don Demina, Theresé Lindgren, NewNew, Slutet är nära.

VFX

Tidigare kunder för VFX, Sony music, Riley TV4,

Regi

Fredrik Gislander sitter med oss i kyrkan, Fredrik har gjort en uppsjö musikvideos och nu senast regisserade han Therése Lindgrens boksläppsvideo, se några av Fredriks regiarbeten nedan. Behöver ni hjälp med regi för reklamfilm eller content, hör av er!

FPV Drone med cinekamera eller GoPro & sub 250g

Vi erbjuder en bredd av drönar-tjänster, vi flyger dels väldigt små drönare som kan användas inomhus nedan finns exempel från aller medias hemma hos. Vi flyger också större drönare som lyfter riktiga filmkameror som red Komodo, black magic eller ARRI alexa lf mini.

Några av våra tidigare kunder, Diktator (Tim Emren), Assistanskåren, Bolaget records, Live nation (lola paloza) Benjamin Ingrosso, Tiesto, Homerun festivals, Bonfire festival, Bayside festival, De Vet Du, Zara Larsson, Aller media

AI

Med nya tider kommer nya verktyg, på kyrkan har vi bra koll på maskin-inlärning och den nya generationens verktyg. Vi har arbetat med ansiktsutbyten, och att generera både bild, video, 3D modeller, röster och text genom AI. Utöver det har vi bra kunskap med automatisering, vi pratar gärna vidare om era önskemål och vilka projekt ni vill genomföra (börjar vi skriva om vad man kan göra här räcker nog inte en liten kort infotext)

AR & VR

AR & VR är ju saker som många tänker “inte blivit en grej ännu” men 1/3 bilder online använder någon form av AR filter och det finns en rad anledningar att utveckla sin kommunikation med AR och VR lösningar, vi listar några nedan.

Tidigare projekt vi gjort med AR / VR lösningar: Karl Bertil Johnson Jul för Scala teater, YXM för Sony Music, Poolplacer.com